Понеділок, 21.10.2019, 22:47
Вітаю Вас Гість | RSS

Голубнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

БУЛІНГ

Телефони довіри

 

Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00)

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000

Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123

або 0 800 500 335

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20

Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103

Національна поліція України 102

 

 

 

План заходів

щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в Голубнівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

п/п

Назва заходу

 

Відповідальні

1

Брати участь педагогічним працівникам у районних семінарах, нарадах щодо протидії булінгу

Педагогічні працівники

2

Проводити системну роботу практичному психологу з педагогами закладу освіти, батьками та учнями на тему «Шкільному булінгу скажемо:«Ні!», «Стоп шкільний терор»

Практичний психолог, педагогічний колектив

3

Конкурс-виставка малюнків «Шкільному булінгу скажемо:«Ні!»»

Практичний психолог, класний керівники 1-6 класів

4

Провести тренінгові заняття з педагогічним колективом на тему «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

Класні керівники 1-11-х класів, практичний психолог

5

Проведення годин класного керівника, годин психолога з формування навичок толерантного та ненасильницької поведінки

ЗДНВР, педагог-організатор

6

Оформити стенди «Увага! Булінг!», «Кодекс честі»

ЗДНВР, педагог-організатор

7

Розробити та затвердити правила та обов’язки для учнів, батьків, щоб зменшити ризик булінгу

Практичний психолог, класні керівники 1-11-х класів

8

Провести просвітницьку роботу на батьківських зборах на теми «Булінг у школі: чому діти цькують дітей і що за цим стоїть», «Stop – булінг. Як допомогти дітям упоратися з булінгом». «Проблеми батьків, які впливають на дитячу агресію», перегляд презентації «Кулак – доказ? Крик – аргумент?»

Практичний психолог, класні керівники 1-4-х класів

9

Провести міні – тренінг «Безпечний Інтернет»

Практичний психолог, класні керівники 5-8-х класів

10

Перегляд відеороликів «Безпечна школа»

Практичний психолог, класні керівники 7-11х класів, центр соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді

11

Провести години класного керівника на теми: «Толерантність врятує світ»

Класні керівники 1-4-х класів

12

Провести години класного керівника на теми: «Управляй своїм гнівом»

Класні керівники 5-8-х класів

13

Провести години класного керівника на тему: «Як будувати стосунки з однолітками. Взаєморозуміння – гарантія твоєї безпеки».

Класні керівники 9-11-х класів

     

 

Директор І. СЛАВИНСЬКИЙ

 

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Загальні правила поведінки:

  • Здобувач освіти приходить до школи за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
  • Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики та інші одурманюючі засоби й отрути.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти зі школи та її території в урочний час.
  • У разі пропуску занять учень зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку з медичної установи або пояснювальну записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
  • Здобувач освіти школи повинен виявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  • Поза межами закладу освіти учні поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
  • Здобувач освіти бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
  • До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  • Здобувач освіти, які знайшли втрачені або забуті, на їхню думку, речі, повинні здати черговому, який знаходиться на першому поверсі закладу освіти.
  • Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
  • Не дозволяється користуватися плеєром, мобільним телефоном іншими гаджетами на уроках.
  • Здобувач освіти зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
  • На першу вимогу вчителя слід пред’являти щоденник.
  • Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
  • Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг.

 

Поведінка здобувачів освіти на уроках:

  • Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя, піднявши руку.
  • Якщо здобувач освіти хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  • Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

 

Поведінка здобувачів освіти на перервах:

  • Під час перерви здобувач освіти зобов’язаний:
    • підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;
    • вийти з класу, якщо попросить учитель;
    • підкорятися вимогам чергового учня чи учителя.
  • Час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
  • Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по школі, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал, кухня, фізична і хімічна лабораторії, майстерня, спортзал).
  • Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, непристосованих для ігор.
  • Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
  • У школі категорично забороняється тютюнопаління.
  • Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.
  • На перервах здобувачі освіти можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, дирекції школи за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

 

Поведінка здобувачів освіти в їдальні:

  • Під час обіду в їдальні належить дотримуватися добросусідських взаємин і поводитися пристойно.
  • Здобувачі освіти повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
  • Учні приходять в їдальню після закінчення уроку у визначений час.
  • Розмовляти під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  • Учні прибирають посуд після прийому їжі.
  • Здобувачі освіти дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
  • Учні мають право взяти в їдальню принесений з дому сніданок.
  • Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

 

Рекомендації до зовнішнього вигляду здобувачів освіти:

  • До школи здобувачі освіти повинні приходити в одязі, що відповідає шкільному стилю.
  • Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
  • Рекомендується не використовувати косметику і не носити прикраси на заняття.
  • Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
  • Знаходитися в школі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
  • На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.

 

Обов’язки чергового в класі:

  • Чергові призначаються відповідно до графіка чергування в класі.
  • Чергові допомагають вчителю підготувати клас до наступного уроку, роблять посильне прибирання класної кімнати.
  • Під час перерви черговий учень (учні) допомагає вчителеві розвісити навчальний матеріал для наступного уроку, роздає зошити за проханням учителя.
  • Наприкінці робочого дня чергові учні готують клас для наступного робочого дня.

 

Порядок подання та розгляду заяв

про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

  1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
  2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону  України «Про звернення громадян».
  3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
  4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
  5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
  6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  7. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
  8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  9. Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)

Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденцій

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2019
uCoz