П`ятниця, 27.04.2018, 11:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Голубнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учнівське самоврядування

У Ч К О М

Орган  учнівського самоврядування

Загальні положення:

  1. Учнівське самоврядування Голубнівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів:
  1. Конституції України;
  2. Всесвітньої декларації про права дитини;
  3. Законів України «Про освіту», «Про громадські організації»;
  4. Статуту школи.
  1. Учнівське самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

       Учнівське самоврядування добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

 

Учнівське самоврядування – це:

  • Метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин, відповідальної залежності в колективі та організаторських  якостей окремої особистості;
  • Складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу;
  • Результат педагогічної взаємодії вчительського і учнівського колективів;
  • Діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку;
  • Принцип організації життя колективу школи

 

Мета та завдання  шкільного органу

учнівського самоврядування :

  1. Різносторонньо розвиватися, самовдосконалюватися, само реалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, родині, своїй малій батьківщині, народові України.
  2. Забезпечувати іі захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил т а законів школи.
  3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.
  4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
  5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями та дорослими.

Права та обов’язки органу учнівського самоврядування :

  1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.
  2. Керівні функції самоврядування виконує сесія учнівської ради, яка скликається щомісяця в класних колективах (учнівські збори), мікрогрупах (засідання центрів, малих ініціативних груп і відділів).
  3. Виконавчим органом самоврядування є учнівська рада, «Лідер», яка обирається на засадах вільного і рівноправного  висування кандидатів кожним класом школи.
  4. Структура та склад органів учнівського самоврядування обговорюються і затверджуються на учнівській конференції педагогічним та учнівським колективом шляхом відкритого голосування.
  5. Головою ради учнівського колективу може бути учень 5-11 класів, який обирається відкритим голосуванням членів учнівської ради.
  6. Староста класного колективу (організатор класу) обирається загальними класними зборами з числа учнів-лідерів класу. З їх числа формується старостат.
  7. Форми діяльності центрів, клубів, учнівських об єднань, малих ініціативних груп визначається на засіданнях ради та сесіях.

Старостат:

  • Звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та учнівській раді школи;
  • Є безпосереднім зв’язковим між учнівською радою, колективом класу та класним керівником (доводить до їх відома плани, завдання, рішення учнівської ради, центрів самоврядування)

Принципи які лежать в основі  учнівського самоврядування:

  • Розширення реальних прав та повноважень органів самоврядування;
  • Свідомість, самодіяльність та активність учнів;
  • Доброзичлива вимога;
  • Регулярна позачергова змінність виборчого активу;
  • Відповідальність віковим та індивідуальним особливостям учнів;
  • Конкретизація колективних творчих справ.

Основні напрями діяльності

органів учнівського самоврядування

навчально-пізнавальний напрям:

  • Проводить роботу по виробленню в учнів свідомого ставлення до навчання;
  • Організовує консультаційну допомогу з предметів;
  • Бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • Контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • Веде боротьбу з пропусками уроків.

 напрям національного відродження:

  • Залучає учнів до народної творчості, національної культури;
  • Допомагає в оформленні матеріалів по участі у русі: «Моя земля-земля моїх батьків» та туристко-краєзнавчій експедиції «Краса і біль України»;
  • Збір народознавчого матеріалу, звичаї та традиції українського народу;
  • Вивчає природу рідного краю;
  • Бере участь у поновленні матеріалів кімнати-музею школи «Історія села Голубне».

робота з молодшими школярами:

  • Організовує спортивні змагання, ранки, зустрічі;
  • Проводить книжкові тижні, бібліотечні уроки;
  • Проводить бесіди на різні цікаві теми;
  • Організовує роботу гри-породожі по країні «Світанковій» ДЮО Краяни.

напрям дисципліни і порядку:

  • Виховує свідоме ставлення до виконання своїх громадських доручень і свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;
  • Згідно розробленої пам’ятки  для чергових учнів (по класі, школі) слідкує за дотриманням належної дисципліни учнями, правил співжиття молодших, старших школярів, поведінки учнів під час перерв, в їдальні, на вулиці;
  • Контроль відвідування учнями школи, запізнення учнів на уроки;

господарсько-трудовий напрям:

  • Бере участь у проведенні ремонту школи;
  • Виявляє милосердя до хворих і немічних  людей похилого віку, допомагаючи їм в осінньо-польових та весняних роботах;
  • Проводить заходи до Дня людей похилого віку;
  • Організовує зустрічі з ветеранами, учасниками воїн, вдовами;
  • Організовує трудові десанти та рейди, огляди класних кімнат (чистоти та порядку), квітників;
  • Озеленення класних кімнат та коридори;
  • Проводить акції «Посади сад»;
  • Веде екран змагань по чистоті класів.

Спортивно-масовий  напрям:

  • Пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, анти тютюнову, антинаркотичну програму);
  • Залучає учнів до спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої роботи;
  • Організовує роботу спортивних секцій груп здоров’я;
  • Проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
  • Організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.

Учнівська рада:

  1. Бере участь у складанні річного плану роботи школи;
  2. Координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;
  3. Контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;
  4. Організовує пошукову роботу;
  5. Контролює відвідування учнями школи, стан навчання та поведінку учнів;
  6. Приймає рішення з найважливіших питань навчання та виховання;
  7. Бере участь у організації невідкладної допомоги відстаючим учням у навчанні;
  8. Організовує і контролює чергування по школі;
  9. Веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог в школі;
  10. Проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їх здоров’я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;
  11. Співпрацює з старостатом.

М І Н І С Т Р    Н А В Ч  А Н Н Я

  1. Проводить роботу по виробленню в учнів свідомого ставлення до навчання;
  2. Організовує консультаційну допомогу з предметів;
  3. Бере участь в проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  4. Контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  5. Веде боротьбу з пропусками уроків.

М І Н І С Т Р    П О  Р О Б О Т І 

 З     М О Л О Д Ш И М И   Ш К О Л Я Р А М И

 

  1. Організовує спортивні змагання, ігри, ранки, зустрічі;
  2. Проводить книжкові тижні, бібліотечні уроки;
  3. Проводить бесіди на різні цікаві теми;
  4. Організовує гру-подорож по країні Світанковій ДЮО Краян;
  5. Вивчає з дітками флеш-моби на великих перервах;
  6. Веде цікаві ігри на перервах  з учнями 1-4 класів.

М І Н І С Т Р    К Р А Є З Н А В С Т В А

  1. Залучає учнів до народної творчості, національної культури;
  2. Допомагає в оформленні матеріалів по участі учнів у русі «Моя земля  - земля моїх батьків» та туристко-краєзнавчій експедиції «Краса і біль України»;
  3. Веде помилкову роботу, збір народознавчого матеріалу, вивчає звичаї і традиції українського народу;
  4. Вивчає природу рідного краю;
  5. Бере участь у поновленні матеріалами кімнати – музею школи «Історія села Голубне».

М І Н І С Т Р    Е К О Л О Г І Ї

  1. Бере участь у проведенні ремонту школи;
  2. Виявляє милосердя до хворих і немічних людей похилого віку, допомагаючи їм в осінньо-польових роботах та весняних роботах;
  3. Проводить  заходи до Дня людей похилого віку;
  4. Організовує зустрічі з ветеранами, учасниками воєн, вдовами;
  5. Організовує трудові десанти та рейди, огляди класних кімнат (чистоти та порядку), квітників;
  6. Озеленення класних кімнат та коридори;
  7. Проводить акції «Посади сад»;
  8. Веде екран змагань по чистоті класів.

М І Н І С Т Р    С П О Р Т У

  1. Пропагує здоровий спосіб життя, антиалкогольну, анти тютюнову, антинаркотичну програми;
  2. Залучає учнів до спортивно-масової і фізкультурно-оздоровчої роботи;
  3. Організовує спортивні секції груп здоров’я;
  4. Проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
  5. Організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.

М І Н І С Т Р   Д И С Ц И П Л І Н И  І  П О Р Я Д К У

  1. Виховує свідоме ставлення до виконання громадських доручень і свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;
  2. Згідно розробленої пам’ятки для чергових учнів (по класі, школі) слідкує за дотриманням належної дисципліни учнями, правил співжиття молодших і старших школярів  поведінки учнів під час перерв, в їдальні, на вулиці;
  3. Контролює відвідування учнями школи;
  4. Проводить рейди-перевірки запізнень учнів на уроки.

М І Н І С Т Р    К У Л Ь Т У Р И

  1. Вчить цікаво, весело та змістовно жити, відпочивати, проводити своє дозвілля разом з друзями та батьками;
  2. Проводить сімейні конкурси, різні змагання;
  3. Проводить роботу в музеї та гуртках;
  4. Проводить танцювальні, музичні, поетичні вечори, фестивалі, карнавали, конкурси, святкові вогники, вечорниці тощо;
  5. Організовує участь учнів у різноманітних предметних та між предметних гуртках

Памятка  учня-організатора

  • Отримавши доручення, перш за все виясни, в чому його суть: яка його мета, до якого часу воно повинно бути виконане;
  • Пам’ятай:одержане завдання ти повинен зрозуміти і пояснити товаришам;
  • Добре підготуй себе до роботи. Прочитай необхідну літературу, порадься з досвідченими людьми;
  • Чітко усвідом свої права, права як керівника, також підлеглих тобі товаришів;
  • Якщо робота, яку ти організовуєш, потребує матеріальних затрат, виріши з  дорослими, де взяти кошти. Склади список всіх необхідних матеріалів. Придбавши їх, за все витрачене відзвітуй;
  • Добре знай товаришів на що кожен здатний. Чим більше ти будеш знати про своїх товаришів по роботі, тим краще ти зможеш організувати на виконання спільної праці;
  • Перед тим, як приступити до роботи, склади план. Назви основні етапи роботи, послідовність їх виконання, виділи головне, передбач утруднення і подумай, яких можна уникнути;
  • Познайом своїх товаришів з метою завдання, обговори з ними план. Уважно вислухай всі пропозиції і зауваження, дай відповіді на запитання. Врахуй всі розумні поради, прийми колективне рішення. І – за роботу;
  • Із самого початку постав себе як керівник, організатор. Він є той хто уважно, чуйно ставиться до підлеглих, але в той же час і виявляє волю, рішучість при виконанні спільної справи;
  • До товаришів стався справедливо, суди про них по роботі, а не за словами або за твоїми власними симпатіями. Будь тактовний, ввічливий. Але якщо хтось не розуміє твого звернення у вигляді прохання, розпорядись, накажи;
  • В організаторській роботі найважливіше завдання правильно розставити людей і керувати ними в ході справи. Зроби так, щоб кожен отримав конкретне завдання у відповідності зі своїми можливостями і задатками. Точно вкажи термін виконання завдання, після виконання необхідно відзвітуватися. 
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2018
uCoz