П`ятниця, 27.04.2018, 11:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Голубнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Конспекти уроків

Головна » Файли » Мої файли

Позакласна робота з інформатики
02.12.2015, 20:10

ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

ТЕМА:                         ГРА «ХРЕСТИКИ — НУЛИКИ»

Мета: • формувати навички використання засобів сучас­них інформаційно-комунікаційних технологій;

  • підвищити інтерес учнів до вивчення інформа­тики;
  • формувати прийоми логічного мислення, стиму­лювати розвиток алгоритмічного мислення;
  • розвивати пізнавальну діяльність, наочно-дійове образне мислення та вміння мислити самостійно;
  • розвивати інтерес до творчого пошуку оригіналь­них рішень, швидкості реакції та кмітливості;
  • виховувати  акуратність та точність.

Програми  та обладнання:  • персональні комп'ютери з ОС Windows; колонки,  навушники, пісні у форматі *.трЗ;

  • графічний редактор;
  • текстовий редактор
  • мультимедійне обладнання;
  • презентація з основними етапами гри, завдан­нями та ігровим полем;
  • музичний супровід;
  • роздавальний матеріал: картки із завданнямипаперові стрічки із знаками «X» і «О».

Хід заходу

І. Організаційний момент. (Слайд 1)

Ведучий вітає учасників гри, вболівальників. Формують­ся 2 команди по 6 учнів. Команди готують творчі презентації (або «візитні картки») на 2 хв., які включають назву команди, девіз, побажання команді суперників.

       За підсумками кожного конкурсу перемагає одна команда, вона має право поставити на ігровому відповідний знак своєї команди. (Слайд 2) В кінці гри чиїх знаків буде більше, той і переможець. За жеребкуванням визначається знак команди. Одні учасники гри стають «нулями», інші — «хрестиками». Ведучий гри вручає командам відповідні знаки та знайомить з правилами (або умовами) гри.  За допомогою жеребкування потрібно вирішити, якій команді надається право почати першою.

II.   Хід гри

Конкурс (не оціюється). Представлення команд (Слайд 1)

Конкурс 1. «Розкодування». (Слайд 3)

Командам потрібно розкодувати слово, що означає пристрій для роботи з дискетами – код 34645253 (дисковод). Кожна буква відповідає цифрі на клавіатурі мобільного телефону. Хто швидше розкодує, той розпочинає гру.

Конкурс 2. Конкурс худож­ників. (Слайд 4)

Слухаючи у навушниках піс­ню (або тільки мелодію відомої пісні), один гравець команди по­винен намалювати в графічному редакторі те, про що співається. Через мультимедійний проектор малюнок проектується на великий екран.

         Інші гравці повинні відгадати цю пісню за малюнками свого гравця. Яка  команда витратить менше часу та перемогла.

         Пісні: «Листя жовте» Р. Паулса та «Ой на горі два дубки» українська народна пісня.

Конкурс 3.  Конкурс інтелектуалів. (Слайд 5)

За 1 хв треба скласти як найбільше слів із слова інформація. В якої команди більше слів та перемогла.

Конкурс 4. Артистичний конкурс. (Слайд 6)

Учасники однієї з команд встають в одну шеренгу. Край­ньому з учасників показується аркуш, на якому записано назву пристрою (назва потім показується і глядачам і, обов'язково, членам журі. Це підвищує інтерес до конкурсу). Крайній з учасників підходить і повертає до себе обличчям 2-го учасни­ка своєї команди. 1-й повинен жестами та мімікою зобразити цей предмет (тільки без звуків!). Якщо 2-й учасник зрозумів показуване, то він киває головою «Так», але якщо не зрозу­мів, то 1-й учасник має право ще раз повторити. Але після цього він зобов'язаний відійти в бік. 2-й учасник повертає до себе 3-го і показує те, що він зрозумів. Третій показує 4-му і т. д. Останній учасник повинен назвати той предмет, який, на його думку, назвали 1-му учаснику. У конкурсі оцінюється не стільки правильні відповіді, хоча і це важливо, скільки артистичність учасників, наскільки вони швидко розуміли один одного. Перемагає та команда, яка за меншу кількість часу виконає правильно завдання.

Слова – принтер та монітор.

Конкурс 5. Брейн-ринг. (Слайд 7)

Для кожної команди зачитуються запитання, на які треба відповідати без часу на розмірковування. Ведучий характеризує відповідь «правильно» («не правильно»), правильну відповідь не каже. Яка команда дасть більше правильних відповідей, та ко­манда ставить свій символ у клітинці.

Запитання для 1-ї команди

  1. Наука, що займається питаннями інформації — це ... (інфор­матика).
  2. Декілька сполучених між собою комп'ютерів — це... (ме­режа).
  3. Режим великих літер на клавіатурі вмикається після натис­нення клавіші... (Caps Lock).
  4. Тактова частота — характеристика... (процесора).
  5. Елементною базою ЕОМ 3-го покоління є ... (інтегральна схема).
  6. Ким була розроблена перша вітчизняна ЕОМ?  (Лебедєв С. О.)
  7. Яка операційна система послужила «ядром» для операційних систем сімейства Windows? (MS DOS.)
  8. Що це за романтичне місце в комп'ютері, де може причали­ти втомлений і пошарпаний бурями периферійний пристрій? (Порт.)
  9. Як звуть диригента оркестру комп'ютерних пристроїв? (Опе-
    раційна система.)
  10. Пристрій для введення графічної інформації в комп'ютер (фо­тографії, картинки, текст) — це ... (сканер).
  11. Ручка управління для ігор — це ... (джойстик).

Запитання для 2-ї команди

  1. Перший пристрій для підрахунку — це ... (абак).
  2. Програма, що саморозмножується — це ... (вірус).
  3. Список команд на екрані, з яких користувач вибирає необхід­ний варіант — це ... (меню).
  4. Програма для обслуговування периферійного пристрою — це ... (драйвер).
  5. Який пристрій комп'ютера моделює мислення людини? (Про­цесор.)

6. До браузерів належить програма Microsoft Word? (Ні.)

  1. Автоматична людина — це ... (робот.)
  2. Ким була розроблена перша машина з використанням про­грамного управління обчислювальними процесами? (Чарльз Беббідж.)
  3. Область на диску, яка має ім'я та зберігає інформацію — це ... (файл.)
  4. Скільки байтів міститься в 1 кбайті? (1024 байт.)

Конкурс 6.  «Редактор журналу». (Слайд 8)

До редакції журналу учень надіслав статтю, але, на жаль, вона з помилками. Командам потрібно відредагувати статтю та створити її електронний варіант. 

Стаття

Для роботи з комп'ютером я обов'язково включаю монітор і сканер, набираю букви за допомогою миші, а якщо мені необ­хідно намалювати картинку, використовую сканер. Щоб ввести в комп'ютер текст, не набираючи його вручну, застосовую джой­стик, а для друку тексту вставляю в системний блок папір. Му­зику прослуховую за допомогою принтера.

Переможець у конкурсі той, хто швидше виконає завдання. Після закінчення конкурсу на дошці буде виведено правильний варіант статті.

Конкурс 7. «Загадковий Інтернет». (Слайд 9)

Командам пропонуються поняття з теми «Основи Інтернету», зашифровані в анаграми. Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до даної теми. Всі букви мають бути використані.

ТАС+Й=САЙТ                              КОРТ+ПОЛО=ПРОТОКОЛ

ЗЕБРА+РУ=БРАУЗЕР                          РЕВЕРС=СЕРВЕР              

Конкурс 8. Конкурс капітанів. (Слайд 10)

Капітани команд називають по черзі слова з курсу інформатики за алфавітом. Перемагає той, чиє слово буде останнім. Команда отримує право поставити свій знак в ігрове поле. Наприклад: алфавіт, браузер, вікно, гіперсилка і т.д.

Конкурс 9. Творчий конкурс. (Слайд 11)

З поданих матеріалів скласти презентацію 5-6 слайдів на тему «Ми за здоровий спосіб життя». Команди мають захистити свій проект. Оцінюються швидкість роботи, оформлення презентації та захист команд.

III. Підсумки гри

Огляд ігрового поля та підведення підсумків. Нагоро­дження переможців. (Слайд 12). Вітання переможців піснею «Хай живе надія» у виконанні учнів 7 класу.

Категорія: Мої файли | Додав: golubnivska
Переглядів: 33 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2018
uCoz